Startpakke
Du får en dedikert spesialist til å gjøre spesifikke oppgaver i løpet av avtaleperioden. Velg mellom en skribent til nettsiden, en søkemotorspesialist, SEO, Google ads, SEM eller en frontend-utvikler til vedlikehold av deres CMS, eller sosiale plattformer.
acebook
oogle +
Be om tilbud - Prøveperiode i 3 måneder
Målene med sosiale medier kanaler.
Bedrifter og organisasjoner bruker sosiale medier til flere formål. De viktigste er: Informasjon, kundeservice og merkevarebygging.De fleste bruker sosiale medier til en kombinasjon av dette.
Full drift av plattform - operativt og strategisk
Et dedikert team med tekstforfatter, og søkemotorspesialister som tar hånd deres CMS, og samarbeider med deg angående SEO, SEM, Google ads, og om deres digitalt prosjekt. Be om tilbud |
Brandvoice - en dedikert merkeambassadør
Et langsiktig samarbeid der innsamling av data og analyse brukes til å utvikle en langsiktig kreativ for virksomheten din. Vi bistår med rådgivning og strategisk planlegging.
Dette passer fint ved behov for mer innsikt eller flere partnere til hvordan best oppnå målet ditt.
Inklusiv publisist til samarbeid med lokale aviser, selvstendige nyhetskanal, og partnere.
Be om tilbud
Merkevarebygging.
Det er kun sosiale medier som er like effektivt som TV-reklame til merkevarebygging. Du kan oppnå svært gode resultater med sosiale medier alene.Desidert best resultater oppnås på lang sikt med en kombinasjon av TV og sosiale medier.
Har du noen spørsmål? Kom i kontakt med en RÅDGIVER.
Fordelene med sosiale medier
- norsk næringsliv.
Med riktig innhold kan du demonstrere at dere sitter på viktig og unike kunnskap om løsninger, produkter og tjenester i din bransje.
Les mer
Sosiale medier anno 2019
- det norske mediebarometeret.
I Norge, viser statistikken fra SSB at 90 prosent av dem som bruker internett bruker nettet mest til informasjon om varer og tjenester, epost og banktjenester
Les mer
Rollen til tekstforfattere
- fordelene med dedikerte tekstforfattere.
Gode tekster i kommersiell sammenheng har som hensikt å oppnå et bestemt mål; fra å informere, til å selge, og eller til å få mennesker i godt humor om merkevaren din.
Les mer