Startpakke
Du får en dedikert spesialist til å gjøre spesifikke oppgaver i løpet av avtaleperioden. Velg mellom en skribent til nettsiden, en søkemotorspesialist eller en frontend-utvikler til vedlikehold av plattformer.
acebook
oogle +
15 999,- /mnd - Prøv oss i 4 måneder
Målene med sosiale medier kanaler.
Bedrifter og organisasjoner bruker sosiale medier til flere formål. De viktigste er: Informasjon, kundeservice og merkevarebygging.De fleste bruker sosiale medier til en kombinasjon av dette.
Full drift av plattform - operativt og strategisk
Et dedikert team med tekstforfatter og dataingeniør tar hånd og samarbeider med deg om ditt digitalt prosjekt.
Dette alternativet er tilpasset etter kundens behov for vi klar over at alle er unike og at det blir også deres prosjekt.
24 999,- / mnd
Brandvoice - en dedikert merkeambassadør
Et langsiktig samarbeid der innsamling av data og analyse brukes til å utvikle en langsiktig kreativ for virksomheten. Vi bistår med rådgivning og strategisk planlegging.
Dette passer fint ved behov for mer innsikt eller flere partnere til hvordan best oppnå ditt prosjekt.
Inklusiv startkreditt på 25 000,- NOK til annonsering.
34 999,- / mnd.
Merkevarebygging.
Det er kun sosiale medier som er like effektivt som TV-reklame til merkevarebygging. Du kan oppnå svært gode resultater med sosiale medier alene.Desidert best resultater oppnås på lang sikt med en kombinasjon av TV og sosiale medier.
Ta kontakt med en RÅDGIVER.
Nyheter og Artikler
Fordelene med sosiale medier
- norsk næringlivs.
Med riktig innhold kan du demonstrere at dere sitter på viktig og unike kunnskap om løsninger, produkter og tjenester i din bransje.
Les mer
Sosiale medier anno 2019
- det norske mediebarometeret.
I Norge, viser statistikken fra SSB at 90 prosent av dem som bruker internett bruker nettet mest til informasjon om varer og tjenester, epost og banktjenester
Les mer
Rollen til tekstforfattere
- fordelene med dedikerte tekstforfattere.
Gode tekster i kommersiell sammenheng har som hensikt å oppnå et bestemt mål; fra å informere, til å selge, og eller til å få mennesker til godt humor om merkevaren din.
Les mer